2011年11月8日星期二

物質主意陷阱

近排買了一台新筆電,就想起一系列的配套設備想買,
電腦袋...無線滑鼠...新的無線上網器...再買新的電腦畫板...
錢錢錢錢....Perfect !
但諗下諗下,就好野想買!
發覺平時好地地既自已原來都有物質主體的一面
直指新電腦是物質主意陷阱的原凶.

突然想起02年我10歲多買既一本漫畫
依家都重keep住,因為其實太好睇,太有啟發性

 圖.文.出品人:亞邊個
書名:四格漫話
無錯係四格漫''畫'',
隔差唔多十年搵番依個人出泥
亞邊個,原名郭強,正職廣告
年多年淨係出過兩本漫畫(好似係
想起的原因係因為依板:

最後.....都係唔要
但係如果叫我本身就唔好買新電腦啦?
我諗我唔會囉!

電腦要買, 陷阱要中,
人,係要犯賤,
何況我,吹咩?

沒有留言:

發佈留言